söndag 1 februari 2009

dreamer

Vaknade av mig själv idag för första gången på riktigt länge vid en hyfsat tid för en söndagsmorgon. Gick upp vid 10-tiden, kände mig någorlunda frisk. Smet in i duschen i hopp om att kunna åka till Camden efter frukosten. Väl vid frukosten kunde jag knapp svälja min smörgås för det gjorde så ont i halsen och min panna dunkade som om hjärtat hade hoppat upp i hjärnan istället för att sitta på sin vanliga plats. Så jag bestämde mig för att det var nog bäst att stanna hemma och vila upp sig inför kommande vecka. Har legat hela dagen i sängen och läst och sett på film. Dessvärre har min förkylning blivit ännu värre då värken i pannan har gått ner över vänster öga och bihåla. Varje gång jag hostar så känns det som att ögat ska ploppa ut. Pallrade mig bort till Sainsburys förut och köpte värktabletter som gjorde susen.  Får nog göra ett besök hos en doktor imorgon, vi får se hur det går!

Inga kommentarer: