söndag 11 januari 2009

this damn machine has broke.

Då är även denna veckan på väg mot sitt slut och en ny måndag är på väg och OJ vad jag ser fram emot att det ska bli måndag igen..noot. Neeråå, måste säga att mitt jobb är ibland ett av dom bästa. Speciellt när man tar hand om en liten glad och lättskött kille som Oskar och bor i London. Visst det har båda sina för- och nackdelar med att ta hand om barn. Bajsblöjor, skrik, gråt, protester mot att äta mat men man kan ta med Oskar överallt, han äter duktigt sina grönsaker, det är kul att se när han brottar ner och leker med Freddie och det bästa är när man väcker honom genom att kittla honom tills han vaknar av skratt. 

Idag har Linnea, Lollo och jag simmat i 1 timme.  Lollo och jag bestämde oss för att ta tag i våra liv - vi ska skaffa träningskort och börja träna seriöst. 
Sedan promenerade jag 45 min till Hammersmith där jag mötte Karin för en fika. Vi snacka om allt mellan himmel och jord, nästan. Grymt go och snäll tjej! 

Nu sitter jag här igen, i min säng, med laptopen i knät och äter ananas, päron och äpple för att hindra mig själv från att äta godis. Hittills går det bra och jag är proppmätt! haha Nu är det dags för några avsnitt sex and the city! 

Inga kommentarer: