söndag 25 januari 2009

bla bla bla bla

Jag blev utmanad av Stina...

4 av mina favorit program:
- Sex and the City.
- Greys Anatomy
- Scrubs
- Vänner

4 saker jag gjorde i går:
- Köpte högklackade skor för första gången i mitt liv..typ.
- Åkte cykeltaxi med Stina och Ebba mitt i London.
- Åt på Pizza Hut för första gången i mitt liv.
- Kom försent ..som vanligt.

4 saker jag ser fram emot:
- Våren här i London
- Att få vara med om roliga saker i London
- Besök från Sverige
- Att åka till camden market igen nästa söndag och göra slut på min lön ;D

4 favoritrestauranger:
- Yupa Thai
- Thairesturangen, i Uddevalla, som ligger brevid cactuz!
- Pizza Hut
sen kan jag inte komma på fler.

4 saker på min önskelista:
- Högre lön
- Lära känna fler engelska invånare
- Förbättra min engelska
- Att få gå på Harry Potter premiären i London!

Inga kommentarer: