tisdag 20 januari 2009

20:55

Har inte blivit smittad av Kattis magsjuka än så länge, däremot har Oskar smittat mig med sin förkylning så nu går jag och snörvlar för fullt! 

Vaknade kl 4 imorse av att Oskar fick ett skrik och gråt anfall. Varför? Jo han ville ha en annan napp att sova med och så ville han tända ljuset i taket. (Jag tar inte hand om honom om han vaknar på natten, det gör hans föräldrar som tur är.) Efter det somnade jag om och vaknade var femte minut ungefär, så jag är rätt gött trött och ska lägga mig tidigt ikväll. 

Idag har vi varit på playdate med Olivia och Emelie på Starbucks, dom har en liten lekplats inne på Starbucks vilket är väldigt populärt för alla som har barn. Efter lunchen gick vi till Lesiure Centre och lekte lite på Play Centre där dom har bollhav och annat kul för barn. 

Efter jobbet så gick jag för att leta upp en någorlunda billig frisör. Orkade inte leta så länge eftersom Chiswick nästan bara består av frisörsalonger och pubar. Den billigaste jag hittade kostade 38 pund för en klippning, rena rånet!! Så imorgon ska jag gå till Jonatan (som stina sa- "Hoppas han är bög, för dom är så bra på sånt.") och klippa mig. 
Precis när jag hade beställt tid på Toni & Guy och sagt det till Kattis så berättade hon att hon hade klippt sig på det företaget en gång och då hade dom klippt av hennes långa lugg jätte kort. Så nu är jag lite rädd att dom inte ska förstå vad jag menar och klippa av halva mitt hår. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaaaaaaaaaaaaaaaar tydlig! ta med en bild!:):)


och försök flika in vilket psykopatbrud du är så de fattar att du ärinte bruden man messar med :) :)

(så gör jag iaf hähhää)

Anonym sa...

JUUUULIA