onsdag 7 januari 2009

No one puts baby in the corner.

Har precis sett klart på The Notebook. Det är en väldigt tjejig film som jag kan lova många brudar har gråtit till.. including me! Den handlar så klart om kärlek. Om en tjej och en kille som blir kära under en sommar. Sedan bryts deras kärlek när den rika tjejen åker tillbaka till staden när sommaren är slut..osv. Den är bra om man känner sig lite nere och vill gråta..haha Eller som Linnea förklarade filmen -när man ser den och efter att man har sett den känns det som om man är lite små kär, olycklig och man vill bara gråta.


Idag har varit en riktigt bra dag iaf till ikväll då jag blev lite deppig..inte pga filmen ;)
Vill att det ska bli vår och varmt så att man kan bli på lite bättre humör och kunna vilja gå ut frivilligt. Nu är det så kallt, grått och trist ute att man bara vill ligga inne i sin varma säng.
Jag hatar hösten och vintern (bortsett från när det är snö!) för att det är så mörkt och kallt, man blir så deppig och tänker tillbaka på allt tråkigt som har hänt i ens liv, vilket jag helst vill undvika men det går inte.

Har lovat mig själv att sätta mig ner och börja läsa sista Harry Potter-boken, men det går emot. Vill inte att det ska ta slut..nööörd. På lördag ska jag nog börja läsa den.
Nu ska jag gå och lägga mig, jag vet att kl bara är 21.12 men jag behöver sova för att orka med morgondagen och fredagen.

XX

2 kommentarer:

Johanna sa...

jag måste se den filmen. alla säger att den är sååå bra!

du måste läsa boken, så vi kan ha djupa konversationer om den sen:D

Anonym sa...

oh jesus vilken film det är! :D jag måste meddela att jag dissar er utgång imorgon, är genom förkyld och ska tillbringa helgen till att bli frisk! men vi måste verkligen ses snart.. ska vi hitta på något på söndag kanske? eller varför inte lör? (något stillsamt) haha! kram