söndag 18 januari 2009

jaja.

Torsdags var det utgång till The Slug i Fulham som hade studentkväll. Det var mycket folk och det slutade med att bartendrarna hoppade upp på bardisken, dansade och hällde sprit i folk munnar. Väldigt trevlig och rolig kväll må jag då säga!

Fredag, utgång i Fulham igen fast till vårt kära Belushis. Kvällen började med förfest hemma hos Isabel med Linnea, Linda Isabel och jag. Slutet av kvällen på Belushis får gå till historien, men det var en riktigt kul och jaa-vad-ska-man-säga kväll detta också.

Igår åkte vi till Camden där vi hade planerat att gå in på Koko. Men när vi kom dit spöregnade det och inträde var 40 pund, pga av en spelning, så vi drog vidare till Lecister square (vet inte om jag stavat rätt;) där vi hamnade på Penthouse som var en rätt fullpackad men tråkig klubb med dålig musik. Jag kan lova att nästan alla brudar bar högklackat och klänning utom jag som hade smutsiga vita converse och byxor. Måste köpa mig lite nya skor känner jag, har bara 2 par skor. Resten ligger hemma i Svea rike.

Annars har veckan varit helt ok, var på Sience Museeum i torsdags med Oskar och i fredags bakade vi muffins och myste.
Idag vaknade jag kl 14. Kände att jag behövde sova ut eftersom det inte har blivit så mycket sömn sen i torsdags. Just nu har jag inte lust att gå ut på evigheter men jag vet att det kommer sluta med att det blir utgång nästa helg iaf. jääj.

Nu ska jag gå ut och springa en runda i Gunnersbury park. Sedan blir det Ben & Jerrys och film resten av dagen! Ska även slå en pling till mor och far.

See u!

(Vill ni se bilder från helgen, gå in på www.bilddagboken.se och sök efter Pucko)

Inga kommentarer: