onsdag 21 januari 2009

don't stop me now!

Gick en promenad, runt den bit av Themsen som ligger här i Chiswick, idag när Oskar var på dagis. Hade tagit med mig en apelsin hemifrån, så  jag satte mig på en parkbänk som låg i solen och njöt av värmen och av apelsinen. 
Har vaknat på fel sida idag och känner mig bara vresig och irriterad på allt och alla. Men när man sitter för sig själv och känner att solen värmen ens ansiktet samtidigt som man lyssnar på en riktigt bra låt på mp3 så släpper allt. 

Idag gick jag och klippte mig hos Jonatan på Tony and Guy, han måtte ha varit gay för han var grymt duktig på att klippa.(Man kan vara kille, straight och vara duktigt på att klippa också, I know;) Bad han att klippa av allt slitet hår, tji fick jag när jag kommer hem med hår som går till axlarna. Han måste ha klippt av 1 dm typ. Men nu känns håret som sammet så jag är nöjd! :D

Inga kommentarer: