fredag 30 oktober 2009

shes gonna die today

Eftersom vår landlord bara fyller på pengar för elen och gasen den 1 varje månad, vilket är nu på söndag, så kommer vi inte ha el över helgen i lägenheten för hon jobbar inte på söndagar!! (vilket hon är noga med att nämna varje gång man pratar med henne) Vi har mindre än 1 pund kvar, vilket vi lätt spenderar på en dag eftersom vi är 5 pers som bor i huset + 2 kompisar till Peter och Paula.

Annars är det halloween denna helgen, som alla säker är medvetna om, så igår dekorerade Niel, hans assistent och jag puben. Det var kul!! Så idag ska jag vara utklädd till en inbrottstjuv på jobbet. Jag vet att idén inte är så bra, men jag hatar att klä ut mig och jag har en massa svarta kläder så varför inte?! Imorgon ska jag jobba ett mördar pass 18-04.30 jag kommer dööööö!!

Igår lyckades jag somna i fåtöljen när jag kollade på Harry Potter. Sov genom 2/3 av filmen, vaknade när den slutade och tänkte, shit nu kommer jag aldrig att somna. Jag somnade kl 3 inatt vilket resulterade i att jag vaknade 12.30 idag. Nu är det snart dags att gå och sova igen för att orka med kvällen och natten!

Ha en kul halloween allesammans!

Inga kommentarer: