lördag 17 oktober 2009

Until we bleed

För och efter bild, remember?

Jag saknar Johanna, bara så du vet så kommer jag antagligen upp och våldgästar dig i Lillehammer när jag är i Sverige mellan 21 december -30 december!

Gick och la mig vid 5.30 imorse eftersom jag jobbade till stängning igår på baren. The Horse and Groom stänger nämligen kl 4.00 am på fredagar och lördagar. Gick iaf upp vid 12.30 då jag gjorde mig iordning på 30 min (rekord!!) för att möta upp Johanna och Linnea vid White Chapel station för att ta tuben till Edgward road för att göra ett litet besök på svenska matbutiken. Kom ut lite fattigare, men även lite gladare med en påse ostbågar, lösgodis och falukorv! Sedan blev det en liten sväng på oxfordstreet. Lika dum som man är varje gång man tänker att man ska ta en tur till centrum, är att man gör det på en lördag då alla idiotiska turister är där. När Linnea och jag skulle gå till bussen för att åka hem så fastnade vi i en stoooor grupp med människor som rörde sig väldigt sakta. Det var som att stå i ett folkhav som trängs på en stor konsert. Har aldrig varit med om så mkt folk på en trottoar i Oxfordstreet.

Nu ska jag borsta tänderna och bege mig mot baren för det blir ett arbetspass som heter duga idag också 22-04.30! Så tänkt på mig när ni sover inatt eller festar!!

1 kommentar:

Johanna sa...

den kvällen finns inte en chans att jag någonsin glömmer, och det är helt sant! för vi hade så grymt roligt min vän, och jag ser fram emot att du kommer och besöker mig!