torsdag 8 oktober 2009

the horse and groom

Idag vaknade jag upp kl 12 av att Chris spelade Christina Aguilera i köket. (Ja jag har äntligen fått svar på mina frågor, han och Reid är ett par!!) Vilket härligt uppvaknande.... Jag måste skaffa mig ett jobb så att jag blir tvingad att gå upp tidigare för detta går inte för sig. Jag ställer väckarklockan på halv 10, men ändå vaknar jag upp vid 12-tiden då alla andra i lägenheten går upp.

Var och provjobbade i baren igår på The Horse and Groom. Jätte schysst ställe, dock var det inte så busy igår så jag ska tillbaka idag och provjobba 4 timmar, men jag får betalt idag!! :D
Så vad ska jag göra till kl 18!?! Stanna här eller gå ut..hmm..solen skiner. Tror det kommer sluta med att jag sitter här hela dagen, men man vet aldrig jag kanske får tummen ur röven och tar en promenad ute!
Glömde skriva att om jag får detta jobbet så kan jag åka hem till Sverige över jul för dom stänger baren den 21 december och öppnar igen på nyårsafton. Dock måste jag ju jobba då, men jag får komma hem iaf. :)

1 kommentar:

Anja sa...

nooooo vårat julparty då!!!? haha gud vad skönt att få åka hem över jul, önskar jag kunde göra detsamma :)