onsdag 14 oktober 2009

Det ska vara gött att leva annars kan de kvitta

Idag gick jag faktiskt upp vid 9.30, tro det eller ej! Vaknade av mig själv för mobilen hade dött under natten. Gick en liten promenad, men jag blev så yr i huvudet så jag gick hem igen. När jag kom hem så gjorde jag stor kok på köttfärssås eller rättare sagt kornfärssås. Den blev jätte god så nu ska jag frysa in den och ta fram när jag inte orkar laga mat! :) nyttig som bara den också, har morötter och squash i såsen!

Sista dagen ledig sedan är det jobb hela helgen som gäller. Så ikväll ska jag bara ta det lungt och chilla med sex and the city och mina 2 påsar med clementiner!


Kornfärssås

Inte den bästa bilden kanske, men detta är Paula, en av mina flatmates.
Hon är från Spanien.
Detta är Chris, från Australien, även han är en av mina flatmates,
men han ska flytta tillbaka till Australien imorgon. En Italiensk kille
ska ta över Chris rum.

Jag och en massa öl på All bar one, där alla förutom jag i lägenheten
jobbar, i Leicester Square.

Peter, från Polen & Reid från Australien - även dessa killar bor i lägenheten.
Fast Reid ska också flytta ut.


En helt vanlig torsdag på MacBeth

Världens bästa bilder på mig och Johanna



Inga kommentarer: