tisdag 20 oktober 2009

you've got the love

Idag vaknade jag första gången vid 11.00 då väckarklockan ringde. Andra gången vaknade jag vid 13.30 av mig själv och tänkte f** jag skulle ju gå upp innan 12.00 idag. Dagens mål var att
-Gå till banken och lämna in min adressändring.
- Hitta Q-motion, ett gym, och bli medlem.
- Handla mat

Banken, -check.
Q-motion - Efter att jag velat runt och letat i ca 1 timme så var jag på väg att ge upp. Jag gick in på Blockbusters (ett ställe man kan hyra och köpa film) för att kolla om dom hade några billiga filmer. Det skulle jag verkligen inte göra! Kom ut med "Let the right one in", "Fight Club", "Kill Bill", "The Fallen" och "sleepy hollow" för 20 pund. MEN! jag frågade även om dom visste vart Q-motion låg och fick vägbeskrivning dit så nu är jag äntligen medlem på ett gym igen! - Check
Sainsburys blev också 20 pund rikare idag tack vare mig. - Check!

Får jag lov att bjuda på en clementin?!



Inga kommentarer: