tisdag 13 oktober 2009

14:57

Vad har hänt som senaste dagarna?!

Jag har fått ett jobb som bartender på puben/baren The Horse and Groom. Jätte schysst ställe som har olika djs torsdagar- söndagar. Fick jobbet i torsdags och ska nu jobba heltid där i några månader fram över. Ett stor plus är att dom har stängt 21-30 december så jag kan åka hem över jul vilket känns underbart. Dock jobbar jag nyårsafton.
Annars har det inte hänt så mkt. Jobbat hela helgen, så jag har sovit på dagarna pga att jag jobbar till 4.30 på morgonen. Puben var stängd igår och idag för dom målar om och lackar golvet. Nästa arbetspass är på torsdag så jag har 3 dagar ledigt i rad!
Igår åt Johanna, Josh och jag på nudel king, bästa nudel stället på länge!!! Får en grymt stor portion med mat för bara 3.60. Helt sjukt mkt mat är det!!

Sitter fortfarande i pyjamas, funderar på om jag ska byta kläder och gå ut på en promenad?! Borde göra det men vet inte om jag orkar... jag vet att jag är lat. Är ju ledig imorgon också, då ska jag bannemig gå upp tidigt och inte sova till 12!
Ne nu får jag ta tag i mitt liv och se på lite mer SATC!

Inga kommentarer: