söndag 13 september 2009

After skool

och nu tänkte jag ge en liten resume av gårdagens kväll.
Johanna persson och jag satte oss på puben, där jag jobbar, för att förfesta. Vi hade min voucher för 50 % off för mat och dryck. Vi köpte en skål med pommes och sedan testade vi på lite olika drycker med alkohol i. Hela kalaset gick på ca 60 pund!! 50% off = 30 pund och sedan delade vi på det, så vi betalade ca 15 pund var för väääldigt mkt alkohol. Grymt rolig och ekonomiskt sätt att förfesta på! Dock kommer jag bli lite mobbad när jag kommer till puben idag...och ska jobba.
Vid 22.30 drog vi oss mot After Skool vid Temple och på vägen dit, med tuben, fick vi utforskat stationen St James park, mycket spännande eller vad säger du Johanna?! ;)
After Skool var grymt kul! Dom har flyttat till ny lokal precis vid themsen så vi såg London Eye från lokalen. Dock vet jag inte vart hälften av alla snygga killar som brukar hänga där har tagit vägen men vi ska inte klaga!
Tack Johanna för roligaste kvällen på länge även om det hände lite tokiga saker på vägen dit, t ex att jag skar mig på tummen med en trasig flaska så jag fick springa till baren och fråga om nya plåster hela tiden för det slutade inte blöda. hahaha
Helt sjuk och rolig kväll, det måste göras om!

Inga kommentarer: