torsdag 17 september 2009

Lovely evening!

Ja denna kväll har varit lång och är kanske något att berätta för barnbarnen när man blir några år äldre...om min första passning av ett spädbarn, själv.

Jag passar just nu Oskar och Klara medan Kattis och Martin är på konsert. I och med att Klara är ca 4 månader och fortfarande blir ammad så är hon inte så van vid flaskan. Ikväll hatade hon den. Kattis och Martin gav sig iväg vid 18-tiden, vid 21-tiden fick dom komma hem igen eftersom Klara vägrade ta flaskan och hade skrikt mig i örat konstant i en halvtimme. Jag är glad att jag inte har tappat hörseln efter denna kväll. Det enda jag kunde göra var att gå och skutta samtidigt, vilket fick henne tyst men gav samtidigt mig väldig ryggvärk. Dom kom i alla fall hem, matade Klara och åkte iväg igen eftersom konserten inte hade börjat än. Jag la mig i soffan brevid Klara tills hon somnade och tänkte yes nu ska jag gå upp på mitt rum och lägga henne i min säng så att jag kan kolla lite på internet och greja. Hon vaknade så fort jag lyfte henne, men somnade som tur var igen när jag la mig brevid henne. Sitter uppe på mitt rum nu och Klara ligger i sängen och sover, tillslut lyckades jag!!
Go kväll, nu fattas bara att Oskar ska hinna vakna innan dom kommer hem...

Imorgon ska jag åka och kolla på lägenhet i Bethnal Green. Verkar schysst så vem vet, jag kanske bor där om några veckor!


Här kommer lite blandade bilder från min kamera från lite olika tillfällen. Jag lovar att skärpa mig med bilduppladdningen! ;)

Klara - I have a big head and small arms

Oskar & Klara

Me and my homie Klara

Klara har lärt sig att snurra




Så här ser mitt rum ut för tillfället- stökigt. Jag håller på
att packa ner 11 månader i 2 resväskor




Johanna i början av kvällen, från förra lördagen. Resten av bilderna
från den kvällen är för privat bruk. Tänker bara på ert bästa!




En gång var Oskar, Klara, Kattis, mormor, morfar och jag i Hydepark

Minnesbilder m.m. på Diana utanför huset där dom bodde

Klara och Kattis

Vi köpte världens godaste varm choklad, jag skämtar inte!

I Hydepark har dom ett stort skepp på lekplatsen





Thorpedpark med brudarna

Den såg läskig ut, den var läskig men också roligast!

Vi hade en oförglömlig dag med soligt väder och roliga upplevelser!
(Linnea, JohannaP & JohannaG)

Dom hade en rolig vattenbana som man blev väldigt blöt av



På väg för att möta Johanna Gunnarsson för första gången sen juni!

Johanna har äntligen flyttat hit!!
Jag är glad, lycklig och ännu gladare!!!!


En söndag i augusti så åkte Linnea & jag till Dover

Där vi lekte turister och vandrade lite på kullar



Någon gång i sommar när det spöregnade så satt Linnea, Johanna
och jag inne på en pub och åt mat och myste!

Johanna & Linnea




En gång skulle vi fira min födelsedag

Vi kom så långt som till soffan där vi satt till kl 12 då vi bestämde oss för att
skippa utgång för att istället gå och sova.

Tack & Godnatt




Inga kommentarer: