torsdag 24 september 2009

born to be wild

Igår åkte jag till Putney för att säga hej då till Maca och Szylvi, som har jobbat med mig hela sommaren på puben. Maca ska flytta tillbaka till Ungern och fortsätta plugga och Szylvi ska flytta tillbaka till sin pojkvän i Irland. Kommer saknar dom jätte mycket, sköna människor som alltid är glada!! Vi gick i alla fall till deras favoritställe i Putney- B@1. Har varit där en gång innan och då var det knökat med folk, men i och med att det var onsdag igår så var det inte så mycket folk vilket gjorde det roligare. Killarna som jobbar i baren är störtsköna och i och med att det va bara ryskar, polacker och ungrare med igår typ så blev det mycket jägermaister. Varje gång någon beställde en shot jägermaister i baren så drack bartendrarna också...och jag som inte ens gillar jägermaister...Helt sjukt roligt ställe med roliga människor!

Szylvi, Maca & jag
skaka-på-huvudet-och-posa-samtidigt-minen

Jag, okänd snubbe, Emelie, Szylvi, Maca & deras roommate

Någon hade beställt jägermaister

Kvällen innehöll helt enkelt - jägermaister, skratt, sång, dans, sol(öl) och kameror. Kom hem 2.30 imorse. Gick upp vid 7.30. Kattis och barnen gick på fotbollsträning och nu ska jag gå och möta upp dom. Sedan vara med Oskar till 4 och därefter raka vägen till Brick Lane på andra sidan stan..igen.. och kolla 4 lägenheter och sedan åka hem, försöka sova lite och sedan kl 2 inatt bär det av mot Viktoria Station för att åka buss därifrån till Stansted och kl 7 imorgon så lyfter jag från engelsk mark för att ca 2 timmar senare få landa på svensk mark. Skönt!!

Inga kommentarer: