söndag 30 augusti 2009

I K E A

Idag var min hals mycket bättre, fortfarande väldigt hes dock, så jag slängde på mig mina kläder och kladdade på lite smink i ansiktet och begav mig mot underground där jag mötte upp Johanna Gunnarsson och Anja! Så fruktansvärt härligt att få träffa johanna igen!! Anja är en svensk tjej som Johanna har pratat med och som åkte med oss till Ikea i Wembley. Har aldrig träffat Anja förut, men det kändes som att vi har känt varandra hela livet eller jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Ibland när man träffar nya människor så kan det bli lite pinsamt och man vet inte vad man ska prata om men alla tre tjötade på som om vi hade varit vänner länge!
Vi åkte till Ikea där vi åt köttbullar med potatis, Johanna och Anja köpte lite prylar till deras lägenheter och innan vi åkte där ifrån så gjorde vi ett besök i svenska mataffären där det bland annat inhandlades ballerinakex och lingonsylt! Efter det föjde jag med Johanna hem till hennes lägenhet i Shadwell där vi kollade på Hem till midgård och sedan tog en liten promenad innan vi blev hembjudna till Anja på middag i Bethnal Green!
Lyckad dag! Tack Johanna och Anja!

Imorgon är det Bankholiday så alla är lediga och vi ska åka till Thorpepark! :D

1 kommentar:

Anja sa...

haha men vad roligt att höra söta du! det var ju en mycket trevlig ikea-sväng vi gjorde!! säg till om du behöver flytthjälp, jobbar jag inte hjälper jag gärna till, det är ju praktisk styrketräning ;)