lördag 26 september 2009

Iheartsweden

Resan gick bra! Lämnade Stile Hall Gardens vid 2-tiden igår natt. Var framme på flyplatsen och fick checkat in till slut, ställde mig i fel kö först. Sedan bordade jag sardinburken till flygplan. Fick nackspärr när jag försökte sova och jätte ont i ett öra på nedstigningen. Var framme kl 10, svensk tid. Pappa hämtade upp mig på Säve flygplats, åkte hem till Kville en stund sedan gjorde jag ett besök hos tandläkarna i Hamburgsund. Efter besöket åkte jag ner till Göteborg igen för att möta upp Julia! På kvällen var vi på inflyttningsfest hos Suss och sedan hamnade vi på Andra långgatan. Var grymt trött hela kvällen, men hade en trevlig och kul kväll, tack!

Sitter just nu i min broders lägenhet i Uddevalla. Snart ska vi åka hem till Kville och äta tacopaj och jag ska ta mig en tur i skogen med Lovatova! Ska bli mysigt!!

Inga kommentarer: