lördag 19 september 2009

sleppless town

I torsdags åkte Johanna Persson och jag till Bethnal Green för att kolla på ett rum i en lägenhet för mig. Först gick vi åt fel håll i 15 min för jag var helt säker på att jag hade sett ett tesco när jag vi gick från Johanna till Anja en gång, men aah jag hade fel jag erkänner! Tillslut hittade vi det. När vi kom in i lägenheten visade det sig att det var en kinesfamilj som bodde där med ett skrikande barn, precis vad jag behöver efter att ha bott med en barnfamilj i 11 månader. Själva rummet var schysst och utsikten var som tagen från en tavla, man såg över hela Liverpool m.m. Vi var inne i lägenheten i ungefär 1 min sedan kunde vi inte hålla oss för skratt längre så vi tackade för oss och gick ut i hissen och skrattade så vi grät!
Efter lägenhetsbesöket gick vi till en resturang och åt pizza. Sedan åkte vi till Fulham och gick till The Slug där det var studentkväll, vilket innebär att varje torsdag hoppar tjejerna som jobbar i baren upp på bardisken och dansar. Mycket folk, mycket roligt! :D Efter att Slug stängde vid 12 så gick vi till busshållsplatsen och tänkte åka hem, men så såg vi att Belushis var öppet så vi gick dit och det visade sig att alla som hade varit på Slug hade tänkt samma tanke som oss...


Jag på resturangen

Johanna

Vi drack vin!! eller ok det var spritser

Jag & Johanna på The Slug


En vanlig torsdagkväll på The Slug

Kom hem vid 3-tiden på natten, sov ungefär 1 timme under hela natten för jag var så orolig för att försova mig. Att gå upp kl 7 var inte lätt men jag gjorde det!
Igår kväll var jag, Johanna, yvonne, Linnea, Linneas pojkvän Tamim och hans 2 kompisar och bowlade i Kingston. Jag kom sist, skyller på att jag bara sovit 1 timme natten innan! ;)
Ikväll blir det utgång på östsidan av London med Johanna gunnar!

Inga kommentarer: