söndag 27 september 2009

sweden we love you!

Har precis ätit mammas goda mat - wokgryta med kyckling och ris! mums i magen. Idag har mamma, pappa, Lova och jag varit och promenerat runt Boviken! Ville åka en tur med båten med det blåste för mycket. Var väldigt skönt att få andas in havsdoft! Efter promenaden tog vi en tur till Ica och handlade lite. I och med att jag tog med mig en stor resväska hem med massa kläder som jag inte använder i London, så har jag en tom resväska med mig hem eller aah den är inte så tom längre. Det ligger 15 kg mat i den just nu - grovt bröd, chips, godis, chokladpudding, oboy, kaviar, musli, honung, brunsås m.m.. Så nu när jag flyttar till den nya lägenheten behöver jag i alla fall inte köpa så mycket mat! haha
Åker snart till Säve flygplats, planet lyfter vid 19-tiden. Så det har verkligen varit en snabbvisit hemma. Men har hunnit med att vara i Göteborg och träffa Julia och festa, varit på skogspromenad med Lova och sett en älg, varit i Uddevalla, Boviken, Ica, tandläkaren, träffat faster Marianne och Lisbet och Stefan! Man hinner med mycket när man ligger i!!

Ska skriva på kontraktet för lägenheten imorgon vid 11.30 am. Ska även jobba på puben 6-10 på kvällen. Har verkligen inte sovit många timmar dom senaste dagarna så jag kommer vara helt slut i mitten av veckan! Men jag ska inte klaga, jag har ju fått vara i Sverige fredag-söndag! :D
Bilder kommer när jag hinner!

// Sara

Inga kommentarer: