tisdag 15 september 2009

moving out

Nu är det bestämt, jag ska sluta jobba som aupair i slutet av september, så jag håller på att leta lägenhet för fullt här i London! Så nu håller jag på att stöka och packa för fullt nu på rummet i och med att det inte alls är lång tid kvar! Sverige om 10 dagar och sedan är det bara 3 dagar kvar. Utflyttningen beror lite på när jag får ett annat ställe att bo på, men jag är så sjukt pepp!!

Det är ganska kul att packa ner allt igen, har röjt som tusan och försökt slänga så mycket som möjligt, vilket går väldigt bra! Har redan 6 påsar med skräp/kläder + 20000 tomma lådor som jag inte vet vart dom kommer ifrån..haha.
När jag flyttade hit till London så fick jag ta med mig så mycket packning jag ville, för jag kunde bara slänga in väskorna i Kattis och Martins flyttlass som skulle skeppas hit. Då tyckte jag det var en underbar idé..inte längre. Vette tusan hur jag ska få med mig allt! Har redan överfyllt min 100 liters väska och det hänger fortfarande kläder i garderoben och jag har lite prylar också som ska med. Ska iof sig fylla min 60 liters väska OCKSÅ! skäms nästan lite över hur mycket saker jag har. Någon som vill åka hit och sedan ta med sig en extra resväska hem med saker från mig?

Aja, nu ska jag gå ner och äta lite lunch och vänta på att Kattis, Oskar och Klara ska komma hem från svenska mammor fikan. Ikväll bli det jobb på puben igen och imorgon ska jag passa Oskar och Klara på kvällen, ska då även försöka lägga upp lite bilder.

pussokram

Inga kommentarer: