måndag 9 februari 2009

pretty nice!

Igår  blev jag lite tje på tillvaron, för jag blev behandlad som luft av några. Ingen nämnd ingen klämd. Men Ebba och hennes kompisar räddade min kväll. Tog bussen till Barnes, vi satte oss på The Sun Inn och drack öl, åt pommesfrites och tjötade i 3h. 
Shit, jag blev typ kär i både puben och i en av bartendrarna där! haha. Puben var hur mysig som helst! Funderar på att söka sommarjobb där till sommaren, har gång avstånd dit också . För er som inte vet så är planerna för sommaren att jag ska bo själv i huset hela juli! Martin har semester hela juli och då ska dom till deras lantställe i Österlen. Sen när Martin börjar jobba i augusti så ska Kattis, Oskar och bebisen åka till Canada till hennes föräldrar och vara där i 2-3 veckor. Så det betyder att jag ska bo själv i huset hela juli och ska inte jobba på 2 månader i sommar. Har valt att stanna kvar här och söka sommarjobb här ist för i Sverige. Ska bli så jäkla KUL!!! 


Igår när jag kom in på våran gata, efter Barnes, så såg jag min nattkompis Räven. Det är en räv som springer omkring på vår gata varje natt. Ser den varje gång jag kommer hem från krogen på helgerna. Jätte söt är den!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

jag kommer i sommar juuuuu:) då blir johanni och sari time all night loooooooooooong! wioio!

mer bara ebba sa...

Det är en räv vi talar om.Hur kan den vara söt?