lördag 28 februari 2009

the cold war

Sitter och knaprar på vindruvor samtidigt som jag ser på scrubs och grejar med datorn. Oskar sitter brevid mig och har precis druckit sin välling och ätit lördagsgodis, ahlgrens bilars från Ikea... =) 
Ska snart gå och lägga han, sen ska jag se klart på Sex and the City. Har bara några avsnitt kvar  av 6 säsonger. Kattis och Martin är på ABBA-fest hos Martins kompis inne i city. Det är så skönt att kunna sitta hemma själv och ta det lungt och chilla med en påse chips och vindruvor. 

Igår var vi ute och hade hejdå-utgång för Karin som ska flytta hem till Sverige på måndag, kommer att sakna henne! :/ (Bilder finns på bilddagboken.se sök på Puck). 
Idag har Linnea och jag varit och träffat Viktoria som flyttade hit denna veckan. Vi fikade och promenerade runt i Leicester Square och Piccadilly. Mycket trevligt. Fick äntligen köpt mig Twiligt boken och Heath Ledges självbiografi. 


Hon som spelar huvudrollen i Pearl Habour har en dotter som går i samma skola som Linneas "barn." Fast dottern är bara där ca 1 gång i halvåret då Kate Beckinsale spelar in, i London. Och hon som spelar huvudrollen i den nya filmen som heter Young Victoria, som snart har filmpremiär i England, är dotter till en kompis gamla lärare.. haha nejdå jag är inte kändiskåt. 

Imorgon är det en slowmotion-söndag som gäller och The Sun Inn på kvällen!


 

Inga kommentarer: