lördag 14 februari 2009

just dance!

La precis märke till att jag har satt på mig min t-shirt ut och in och fram och bak. Hejja mig! det betyder att jag har haft en hejdundrans rolig kväll! ;D 

Kl är ca 5 på morgonen här i London och jag kom hem för en kvart sen. Kvällen var planerad att börja med förfest hos Josefin i Putney, men Linnea, Ebba och jag satte oss på fel buss, så vi drog till Putney high street direkt. 
Var även på Walkabout denna gången, men tillskillnad mot förra gången så var det grymt mkt snyggare killar i VÅR ålder där... denna gången iaf. (sist gång var det 30+)
Efterfesten stod James för, trevligt men med en jävligt kall lägenhet. 
Ebba och jag tog (svart)taxi hem från Putney till Chiswick för 13 pund. KALAS!
 Blir inte orolig nu mamma och pappa, chauffören var jätte trevligt som körde och hade 4 döttrar mellan 4 och 14 år! :D 

Sjukt rolig kväll för ovanlighetens skull ;D

Imorgon blir det Musewell Hill och Camden med Stina och Linnea! Pepp pepp pepp!!!

Inga kommentarer: