torsdag 12 februari 2009

the one you love

Sitter äntligen på mitt rum igen efter att ha sovit 1 vecka nere på kontoret. Släktingarna har åkt hem idag. Det har varit både för-och nackdelar med att ha dom här. Tjejerna har underhållt och lekt med Oskar på mornarna innan dom har gett sig iväg på sina äventyr, vilket jag är väldigt tacksam för! Men att vakna till skrik och skratt, utanför dörren, kl 9 på morgonen, efter en utekväll som blev rätt sen var inte lika roligt. 

I tisdags var Linnea, Lollo, Linda och jag på bio. Vi såg "He's just not that in to you", den var rolig emellanåt men hade en ganska dålig handling. Typisk tjejfilm. Tjejen letar efter kärleken men rör bara till det, men hittar den till slut. Många kända skådespelare. 

Idag har jag och Oskar varit på Rhyme time tillsammans med Guy och hans nanny Kate. Dom kom även över efter lunch, vilket var trevligt för dagen har gått väldigt fort! Imorgon är det fredag igen.. me like! 

Alla hjärtans dag på lördag. Stina, Linnea och jag ska dränka våra sorger med mat och alkoholhaltiga drycker på Oniells i Musewell Hill...till en början iaf... Sedan blir det Camden.


Inga kommentarer: