lördag 21 februari 2009

one minute to midnight.

Idag har våren kommit till London på riktigt, har varit lite små varmt i solen hela veckan, men idag har jag gått utan jacka nästan hela dagen och riktigt njutit av tanken att det snöar och är kallt i sverige! MOHAHA säger jag till alla i kalla sverige! 

Igår var det utgång i Fulham, först på lloyds bar och sedan belushis. Idag vaknade jag 8.30 med tanken -"FAN JAG HAR FÖRSOVIT MIG!". Trodde det var torsdag så jag hoppade upp ur sängen och drog på mig mjukisbyxorna. Hörde att Kattis och dom var vakna, sen när jag hörde Martins röst insåg jag att "fan det är ju lördag."  Gick tillbaka och pustade ut i sängen, jag hatar paniken man får när man inser att man har försovit sig. Fast det är ännu värre när man inser att man är ledig. 
Vid lunchtid åkte Linnea och jag till Ikea, i Wembley, för att äta köttbulle-menyn och handla svensk mat. Köpte blåbärssoppa, godissnören och kanelgifflar, glädje!! Därefter drog vi en sväng till Highstreet Kensington och fikade. 
Just nu sitter jag barnvakt för Oskar medan Kattis och Martin är ute och äter middag. Ska kanske dra till Richmond senare.. får se vad som händer. :D 

På Ikea har dom blommig falukorv

Inga kommentarer: