söndag 15 februari 2009

när jag vänder mig om.

Igår vaknade jag upp vid 11 tiden, eftersom det tar ca 2 timmar att åka till Stina i Musewell Hill, så hinner man knappt andas efter fredagens upptåg innan man måste åka iväg igen. Från att jag vaknade igår, lördag, tills vi åkte till Stina var jag hemma i ca 2 timmar. Vi var rätt tje på tillvaron när vi kom fram till Camden, där vi mötte Stina och Hanna(?), men efter att ha köpt en flaska cola blev det bättre. :D 

Efter en kik på tatueringsstudion på Stinas gata så gick vi hem till henne. På vägen diskuterade vi att det bor rätt många kändisar i Musewell Hill. Längre bort på Stinas gata så bor t ex han som är en av piraterna i Pirates of the Caribbean, han som tappar sitt glasöga hela tiden. I Fulham bor han som spelar Harry Potter och i Barnes, tror jag, bor han som spelar Cedric Diggory i Harry Potter. Fast det är väl kanske inte så konstigt, för vi bor ju faktiskt i London.. :P
Kan fortfarande inte fatta att jag bor i London.. jag älskar att vara här och känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert att flytta hit och bo här i några år! 

Hemma hos Stina förfestade vi lite. Hennes värdfamilj har precis fått en bebis och han var så söt så jag nästan åt upp honom. Så liten och pluttig. Vad jag längtar till maj då min värdfamiljs bebis kommer! Fast dom är rätt tråkiga när dom är nyfödda för dom sover och äter bara hela tiden. Lite senare drog vi till Oniells för att möta upp norskarna Sam och Nina. Där vi åt mat och drack alkoholhaltiga drycker.  :D 
Sedan blev det Electric Ballroom i Camden. 2 våningar, vilket var lite för mkt igår då det inte var så jätte mkt folk men vi hade kul iaf! :D Kommer nog så småningom lägga upp bilder på bilddagboken. 

Idag blir det söndagsvila på högnivå. Sjunde Harry Potter-boken och svensk marabou mjölkchoklad väntar på mig. Sedan blir det The Sun Inn ikväll med brudarna! 

1 kommentar:

Anonym sa...

att infinity är vår låt vet vi redan men jag börjar ana att vi har en till låt nu. Sex on fire! SJUUUKT braaa! :D