fredag 22 januari 2010

sooooooooooooooooooooov

Ligger i sängen och kan verkligen inte sova, kl är 04:11. Mkt irriterande. Somnade jätte gott förut vid 10.30-tiden, men vaknade upp igen vid 00.30 av att min granne ovanför mig spelar hårdrock på en irriterande hög nivå och att mina flatmates sitter ute i hallen och lyssnar på konstig musik och pratar för högt. åååh jag hatar att inte kunna somna om. Nu är det ju bara det svåra beslutet kvar, ska jag somna om eller försöka hålla mig vaken? Om jag somnar om så slår jag vad om att jag kommer att vakna upp vid 15-tiden som vanligt och då kommer jag inte orka gå och handla. Håller jag mig vaken så kan jag gå till Sainsburys tidigt och stor handla, så att min tomma hylla i kylskåpet blir mindre tom och sedan ta en powernap på några timmar innan jag börjar jobba kl 18?! Det sista förslaget låter väldigt lockande, men jag är så förbaskat trött ändå. Till råga på allt har jag gått och dragit på mig en riktigt jobbig förkylning, jag snorar och nyser om vart annat. HATAR att vara förkyld!


Min kusin Rikard & hans son.
Stolt fader?! :)

Inga kommentarer: