lördag 23 januari 2010

blueberry fingers...

Igår var jag lite klantig på jobbet.... Jag skulle flytta en scrumpy jack barrol från källaren in till kylrummet för det fanns ingen full inne i kylrummet. Fulla barrols är väldigt tunga så man får använda hela sin vikt för att dra den och när jag kom in till kylrummet så blev det lite väl trång när jag försökta putta den mellan två andra fulla barrols med full kraft och då lyckade jag, klanten sara, smasha mitt finger emellan de två fulla tunnorna med full fart och mitt högra långfinger hamnade emellan. J*KLAR vad ont det gjorde!! Flyttade klart tunnorna och gick upp igen till baren. När jag kom upp gjorde det så ont att jag blev snurrig i huvudet och höll på att svimma. Ja finger är väldigt svullet idag och jag kan inte röra på det...


Min nagel kommer ramla av

Mitt finger ser ut som ett blåbär

Som sagt, det är lite svullet...
nu väntar jag på att nagel ska ramla av, för den sitter lite löst när man pillar på den.

Nu går jag och väntar på att jag ska börja jobba. Sitter i hallen med marco och lyssnar på när han spelar Pavarotti på hans laptop. kuuuul!

Inga kommentarer: