onsdag 20 januari 2010

20 januari 2010

Det blev visst ingen målning idag?! Dom skulle fixa med elen idag och skulle ringa, om jag skulle komma och måla, när det var färdig, men Charles har inte hört av sig, så här sitter jag och kollar på Pinocchio istället och är redan uttråkad. I och för sig är klockan redan 17.30, men jag sov ganska länge idag och antar att jag inte kommer somna tidigt ikväll på grund av det.
Det är kallt i mitt rum, kan bero på att jag har fönstret öppet, men enligt alla så måste man ha det minst 30 min om dagen om det är mould and damp i lägenheten. Men det är ganska mysigt när det är kallt för då kan jag mysa ännu mer med min mysfleecefilt!

Mamma ringde för en liten stund sedan med en väldigt rolig nyhet, min kusin Rikard och hans fru Kasia hade åkt in till sjukhuset tidigt i morse för Kasia började få värkar. Några timmar senare så är Maximilian ute i världen för första gången!!! Åh jag är så glad för deras skull!! Födseln blev en månad för tidig, var planerat att han skulle komma ut i slutet av februari, men det ville han visst inte! Och gissa vem som är Gudmor till denna lille krabaten?! JAG! Kasia och Rikard frågade mig på julafton när vi var ute i Lysekil och jag kan säga att jag blev överlycklig, grymt bra julklapp måste jag säga!

Kasia & Rikard på julafton -09

Inga kommentarer: