måndag 11 januari 2010

heart skipped a beat

Tror att jag har kommit fram till att mars är troligtvis den månaden som jag kommer att flytta tillbaka till Sverige. I början var jag inne på januari, sen blev det februari.. London är svårare att lämna än vad jag trodde. Kommer säkert bli april innan jag har packat mina väskor. Jag har insett att jag har ett liv här också med vänner, bekanta, jobb, tak över huvudet och allt som behövs för att leva ett bra liv och det är fruktansvärt svårt att säga adjö. Jag vet att London finns kvar, men flyttar jag härifrån så kommer det aldrig bli samma sak om jag kommer hit för att hälsa på, men jag kan inte stanna kvar här, jag vill göra så mycket mer. Om mina planer håller så kan ni komma och hälsa på mig i Oslo till sommaren!







sometimes I need you

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha sara jag tror du inte kommer komma hem!:D