tisdag 26 januari 2010

bastardo!

Ännu en ny vecka på G, sista veckan i januari 2010!
Vad har jag gjort? Fredags jobbade jag och klämde fingret, lördag jobbade jag och hade ont i fingret och såg ut som ett miffo när jag hällde upp alkohol och grejer samtidigt som jag försökte undvika att använda höger långfinger. Söndag var jag på Horatia igen och målade från 15.30-02. Igår slog jag alla rekord! Var på Horatia kl 10 och målade 18 timmar i sträck. Kl 4 imorse åkte Charles, Simon, Frida och jag hem från Horatia efter en låååång dag. Toaletterna är nu färdig målade, bebisrosa på tjejerna och bordell röd/lila/rosa-ihop-mix på killarnas. (eller färgen påminner om en bordell iaf) Tror inte jag ska tillbaka dit mer innan öppningen på fredag.
Det var lite trögt att gå upp imorse, men i och med att vi slutade jobba så sent i morse så fick jag öppna The Horse & Groom kl 13 istället för klockan 11.30, vilket var rätt behövligt! Jobbade till kl 18 och nu har jag precis slängt i mig en god kycklingpaj som jag gjorde när jag kom hem.
På fredag, lördag och söndag ska jag jobba på Horatia. Fredag så är det öppningspremiär samt lördag och på söndag ska dom visa fotbollsmatch, ska bli spännande att se alla galna fotbollsfans!

Vår landlord satte upp en väldigt komisk lapp i köket idag...



Så nu måste vi betala 1 pund om vi lämnar disk.. det kommer att göra mig fattig! Förut så hade jag disk värt 6 pund på mitt rum.. SIKKET JÄKLA SKÄMT MOOSE MANAGEMENT ÄR!

1 kommentar:

Anja sa...

HAHAHAHAHAH

HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAHHHHHAAAAAAHAHA

HAHAHAHAHA

alltså jag kan inte sluta skratta. vilket töntigt företag!!!!