torsdag 7 januari 2010

Avatar


AVATAR

OMG! Jag är mållös! Det var länge sedan jag såg en sådan bra film!!! Det finns inga ord som kan beskriva den, men det är nog den bästa filmen jag någonsin har sett och jag kan starkt rekommendera den till ALLA, speciellt i 3D!
Jag följde med Mairon och Anja igår till West India Quay för att kolla på Avatar 3D. Jag har sett trailern för det kanske 2 gånger och har tänkt "näää det är nog inget för mig", så jag var inställd på det humöret igår när vi gick in i biosalongen. Jag såg nog ut som en guldfisk genom hela filmen och när vi gick ut var vi alla tre helt mållösa!
Kan prata hur mycket som helst om den, men för ert eget bästa så slutar jag här. Gå och se den ist!

Imorgon ska Marco och jag gå och kolla på 2 dubbelrum som är lediga i en flat i Whitechapel. Vi hoppas båda på att rummen och lägenheten är OK, för här pallar jag då inte att bo mer! I och med att vi båda ska flytta hem i mars någon gång och dessa 2 rummen var för short term rent, så hoppas jag att ni alla, precis som oss, håller tummarna för denna lägenheten!! pleeease!

Om 3 timmar börjar jag jobba efter att ha varit ledig i 5 dagar, jag här så här - pepp! Men ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen igen för den senaste veckan har varit ganska seg.

Inga kommentarer: