lördag 11 juli 2009

tired

Imorgon är jag ledig, då blir det Portobello market med Johanna och förhoppningsvis Linnea! På kvällen blir det Flowerpot i Kentishtown...om sarah själv får välja..;) för att äntligen få fira min födelsedag här i London! :D
Jag måste nämna en gång till hur bra jag på The Bulls Head just nu. Managern och alla som jobbar där är så grymt snälla och trevliga! Jag vet att jag har nämnt det flera gången.. but we are such a good team right now!! Kommer bli tråkigt till hösten då flera av personalen kommer att lämna puben. Förhoppningsvis så kommer jag fortfarande få jobba på helger och kanske någon kväll i veckan!

Tack mor, far och bror för erat paket som jag fick idag! Även ett stort tack till Lisa & Anders som skickade paket till mig och som jag fick idag! :D Ni gjorde min dag allihopa! Pussokram!

Inga kommentarer: