söndag 26 juli 2009

silents

jaha och så var ännu en lördag förbi...

Igår kväll, efter jobbet, var Linnea, Isabel och jag ute i Fulham. Först spenderade vi några timmar på Lloyds bar sedan kom Linda, Josefin och Josefins syster och då drog vi till Slug. Slug är ett bra ställe med drag! Var riktigt kul faktiskt även om vi bara hann vara där sista timmen innan dom bommade igen för kvällen.

Idag har jag fixat och donat i huset och sedan jobbat 18-stängning på puben.. eller jobbade egentligen till 11, för det var inget att göra och jag var färdig med allt.
Imorgon kommer min värdfamilj hem efter en månad i Sverige. Ska bli intressant att se hur mycket svensk mat dom har med sig, för sist gång hade dom till och med köpt med sig svensk fullkornsbröd (Britter vet inte vad fullkornsbröd är, dom håller sig till det kritvita brödet!)
Ska bli kul att se hur mycket Klara har växt och utvecklats under 1 månad. Ska bli jätte kul att få träffa Oskar igen!!! Undra om han känner igen mig...haha det gör han nog! Men att dom kommer hem betyder att tystnaden i huset tar slut. Så jag har njutit riktigt extra idag!

ajaa... Godnatt!

Inga kommentarer: