torsdag 9 juli 2009

Stuck at sea

20 år

Ja, igår var det ju som sagt min födelsedag! Blev väckt 6.30 engelsk tid på morgonen av min mor och far som spelade happy birthday för mig på min gamla och sletna keyboard som jag har haft sedan jag var väldigt liten och som vi använder varje gång någon fyller år! Trodde klockan var ungefär 9 på morgonen, så jag blev pigg som en mört när dom ringde. Dessvärre såg jag att klockan var 6.30... Men jag hoppade upp ur sängen för att tvätta och baka sockerkaksbotten till tårtan som Linnea och jag skulle göra lite senare. Efter en timmes powernap på soffan så kom Linnea! Vi hade bestämt att vi skulle fira våra födelsedagar tillsammans idag, eftersom hon inte fick någon svensk tårta på sin födelsedag som var för några månader sen. Vi gjorde marsipantårta som blev fruuuuuktansvärt fin!

Hon är glad att se dig!

Vi gjorde även hamburgare med äckligt bröd

Dock så jobbade jag 17 till stängning igår på puben, vilket var mindre kul..men det blev ett väldigt bra avslut på dagen då min chef bjöd mig på öl och så hade min älskade familj hemma i Sverige ring till puben och bett dom fixa champange till mig. Så efter ett stängning kom Julie (min manager) med tårta och champang till mig + ett kort från min familj! Jag blev JÄTTE GLAD!

Gänget som jobbade igår:
Jag, David, Julie, Charlie och Daniela!

Inga kommentarer: