torsdag 16 juli 2009

Brighton baby, Brighton!

Igår tog Linnea och jag expresståget ner till kust staden Brighton. Till min förvåning tog det bara 40 minuter med tåget, men sedan tar det ju en halvtimme att ta sig till den rätta stationen som igår var Clapham Junction för vår del. Så dit ska jag åka fler gånger.
Efter att vi klev av tåget fick vi gå en bit för att komma till havet. Känslan av att kända vinden blåsa i håret på grund av havsvindar var en obeskrivlig känsla. Lukten av saltvatten, se och höra hur vågorna slog mot stranden, det är obeskrivligt! Gårdagen gav mig ett lyckorus som jag kan leva på resten av sommaren i London.
Lite trist att det blåste för mycket, men Brighton är en underbar stad och jag skulle lätt kunna bo/plugga där!

Brighton

Brighton Pier

Brighton Pier

Linnea & jag

Blåsigt

En mycket glad och lycklig Sara!


Brighton

Inga kommentarer: