fredag 3 juli 2009

aliens

I stället för svärmar av myggor så finns här, i London, gröna små äckliga flugliknande insekter som älskar ljus. Dom kommer fram då det börjar bli mörkt och samlas i tusentals där det finns ljus. Här om kvällen så låg jag och läste en bok på mitt rum och eftersom det var varmt så hade jag fönsterna öppna.. Jag tänkte inte så mycket på det, men lite då och då så kom det en sådan liten grön flygande insekt och surrade vid mitt öra. När jag väl slutade läsa och kollade upp i taket så var det TUSENTALS gröna, äckliga små flugliknande insekter samlade där lampan lyste uppe i taket. SÅ FRUKTANSVÄRT ÄCKLIGT!!! Vad gjorde jag åt saken? Jag släckte ljuset och sprang ner till Oskars sovrum där det ligger en extra madrass och somnar där istället... haha.

Inga kommentarer: