tisdag 23 juni 2009

you guys are great!

Hur bäst är inte min värdfamilj?! För det första så låter dom mig bo själv i deras hus i 1 månad och för det andra så köper dom mat till mig det sista dom gör innan dom åker till Sverige! Så schysst!! Tack!!
Det sista Oskar sa till mig innan dom åkte var - Vänta du här så kommer jag snart tillbaka. Du kan gå ner till Themsen och vänta om du vill.. Gullunge. Kom fram till imorse, när Oskar och jag var på lekplatsen, att jag kommer att sakna min värdfamilj under denna månaden, det kommer bli så tyst och tråkigt i huset! Visseligen är det väl skönt med tystnad, men jag kommer känna mig lite ensam! Får se till att hitta på saker då jag inte jobbar på puben.

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström, väntar på mina kokande ägg och te för att kolla lite på tvn. Ikväll kommer Linnea och Johanna hit. Vi ska göra potatisgratäng och kyckling! MUMS!

Ska inom en snar framtid lägga upp bilder från midsommarfirander i Hyde park!

Inga kommentarer: