torsdag 4 juni 2009

Hon står med båda fötterna på svensk mark.

NU får jag äntligen lätta på mitt hjärta om mina hemligheter, som jag har varit så nära på att avslöja i flera dagar. Jag befinner mig just nu i Sverige! Det känns underbart! Landade på Säve igår kväll vid 18.30-tiden. Det första pappa och jag gjorde var att åka till Maxi på torp för att köpa lösgodis, chips och uddevallare (korv)! Så jäääkla gött vettu! Eftersom det bara var pappa och min bror som visste om att jag skulle komma hem så var det första jag gjorde när jag kom hem var att väcka mamma, som låg och sov eftersom hon skulle jobba natt... ja det blev ju lite blandade känslor på det uppvaknandet...

Östrabo utsläppet
Idag tog jag bilen in till Uddevalla för att överraska Johanna som tog studenten. Jag började med att gratta Patrik som tog studenten på Östrabo, där jag även träffade hans familj, Julia, Emil, Ida, Bitte och några andra människor som jag känner! Det var/är så kul att träffa alla igen! Har inte varit i Sverige på 5 månader!! Sedan gick Emil och jag ner till Sinclair för att leta upp Johannas familj! Alltid lika kul att träffa Kerstin och Björn! När Johannas klass sprang ut så gömde jag mig bakom Emil och Björn. När några hade hängt på henne blommor så skuttade jag fram och skrek GRATTIS! Båda började gråta! Åååh så underbart det var att träffa henne och få krama henne igen! VAd jag har saknat dig Johanna!! Är så fruktansvärt glad att du är min vän! Sedan träffade jag även på Anna Simonsson, vilket också var jätte kul! Kändes som en hel evighet sen vi träffades sist och det är alltid lika kul att prata om allt som har hänt! Träffade även Clara, Kalle, Sara från min gamla kära klass MP3D samt en massa andra människor och vänner! Så underbart att få träffa alla igen, ni kan inte förstå hur kul det är! Efter att ha trallat runt lite i Uddevalla tog jag bilen till Strömstad för att gå på Johannas studentmottagning!

Patrik & Malte (som tog studenten i tisdag?!)

Pitte

Josef & Johanna


Johanna & Sanna



Den glada och något onyktra (det är så det ska vara!)

studenten Johanna!


Jag fick träffat Annapanna också! :D


Stolt fader tillsammans med sin dotter

Johanni!

Grymt lyckad dag, tack!!




Inga kommentarer: