lördag 13 juni 2009

Like a fading rainbow

Igår åkte jag till Emelie och hennes vänner för att förfesta i deras lägenhet. It was great fun som man brukar säga! Vi satt ute på deras balkong i sackosäckar och lyssnade på musik, pratade, drack och hade allmänt trevligt! Shit vad sugen jag blev på att flytta till en lägenhet! Vid 11.30-tiden tog vi bussen till Camden. Vi dansade och lyssnade på ett heeeelt ok liveband! När vi väl lämnade stället, vid 3-tiden, så gick vi skilda vägar eftersom jag skulle ta en annan buss, som aldrig kom. Jag stod och väntade i 2 timmar på buss nr 27 som skulle ta mig hem till Chiswick tillsammans med ca 20 andra människor som hade väntat lika länge. Efter 2 timmar bestämde jag och 3 random snubbar att vi skulle ta en taxi för 5 pund var till Hammersmith. Var hemma kl 5 imorse, vilket inte var lika roligt och uppskattat från min sida då jag sov till kl 1 idag. Så nu sitter jag här och inte gör någonting för jag orkar inte. Ska vara barnvakt ikväll för Olivia klockan 7...om sisådär 4 timmar och kommer jag att ta mig någonstans under dom timmarna?..nä!

Anna & Emelie

Emelie, Jag & Felicia
haha världens charmigaste bild!...


KOKO




Inga kommentarer: