måndag 1 mars 2010

We stand alone, together!

Händer inte så mycket här just nu. Bortsett från att jag har en halv nagel, diagonalt, på mitt högra långfinger.
Har hemlängtar. Saknar Sverige, min familj och mina nära mina vänner i Sverige, Johanna i Norge och skogen. Ja skratta ni, men skogen betyder mycket för mig. Havet lika mycket, lugn.
Betalade min sista hyra, för rummet här på Hanburystreet, i torsdags och om jag stannar längre än 25 mars, då mitt kontrakt går ut, så kan jag få bättre erfarenheter för framtiden, och jag väljer att stanna ett par månader till. Kan inte riktigt förstå det. Var inställd på att flytta hem i mars, men nya möjligheter och framtiden betstämde det. Kan inte riktigt lämna London heller. Trodde aldrig att jag skulle stanna så länge i London. När jag flyttade hit så var det planerat 1 år, men sen så flyttade jag till lägenheten här i Brick Lane. När jag flyttade hit så planerade jag att stanna i 4-5 månder till, men nu har jag betalat sista hyran och flyttar ut 25 mars. 6 månader. Kommer då att flytta till Hollowayroad, jag flyttar in ovanpå Horatia.
Igår kväll och idag har varit jobbiga dagar, hoppas på att morgondagen blir bättre då det är jobb igen och då tankarna går åt andra håll.
Lite bilder från arkivet.

Jag & Oskar

Oskar & Klara

Jag & Klaris


Jag, Johanna, Linnea & Johanna på Thorpedpark

Nyfödda Klaris

Viktoria, Julia & Jag på KOKO


Jag, Stina & Ebba i Musewell hill

Stina & jag på studsmattan hemma hos Linnea i Kew




Minnen är för livet.



Inga kommentarer: