onsdag 24 mars 2010

Bye bye Hanburyhouse 18!

Imorgon flyttar jag!!! Så hej då Hanbury house 18, tack för dessa 6 månader, måste vara helt ärlig mot dig och säga att du har varit en riktig skit lägenhet!.... Har försökt att vara trevlig mot dig istället ger du mögel och ett jävligt italiensk par i gengäld och en bitchig landlady. F**k off!!
Imorgon är min nya adress Hollowayroad 98-102, mkt fint!! Vet inte ens om det går att duscha eller laga mat där än, men det ordnar sig nog. Finns ju massa fin fina matställen mitt emot och sen har jag Lianne på andra sidan gatan som jag kan sno lite dusch vatten av och tvätta mina kläder hos! Men jag får tänka positivt, det tar ca 20 sek till jobbet och jag slipper kelli.
Problemet är ju bara att jag har så j*kla mkt grejer att flytta. Vet inte vart alla saker kommer ifrån?! Har flyttat några saker men jag har fortfarande 2 lådor, 3 ikeapåsar och en 60liters resväska att flytta!? Någon som kan komma hit med en bil? Jag vet vägen!

1 kommentar:

a sa...

Jag hade kunnat hjälpa dig att flytta imorgon eftersom att jag är ledig och gillar att lyfta tunga saker, men känner mig lite dissad på senaste tiden eftersom att varken du eller Johanna svarar på varken sms eller kommentarer!
Såatteeee... lycka till med lådorna