onsdag 31 mars 2010

close your eyes


Inte direkt någon skönhetsbild det här inte, men jag gillar den. Tog den med mamma och pappa när jag var hemma, i Sverige,i september förra året. Vi hittade mammas solhattar och ah ni ser resultatet! Varför jag la upp denna bilden är för att pappa och mamma kommer på besök på söndag! :D Ska bli kul, kommer dock vara helt slut. Kommer jobba mer än 50 timmar denna veckan tack vare easter! Men vi har iaf bestämt att vi ska kolla på musikalen om Lejonkungen (tredje gången inom 6 månader för min del!) och sen får vi se vart vinden bär oss.


Annars är jag rätt sugen på att se vad världen annars har att erbjuda bortsett från the city - London! Jag är snart redo att röra på mig med andra ord. Vill se Autralien, Califonien aah you name it! Give it to me and I'll make the best out of it!

Ciao!

Inga kommentarer: