lördag 6 mars 2010

there goes the fear

Sitter och dricker en latte, ja jag har äntligen lärt mig att dricka kaffe!! Har bestämt mig för att bli en lattemamma i framtiden....eller inte. Om latte ens räknas som riktigt kaffe?!
Annars händer det inte så mycket här, var någon demonstration på vår gata förut om att Muhammed betyder peace, vet egentligen inte riktigt vad det var om för demonstranternas plakat var skrivna på arabiska. En helt vanlig dag på Hanburystreet helt enkelt!
Jobbet flyter på, räknar dagarna tills jag ska flytta ifrån helveteshålan och få slippa Kelli och Ugglan.
Det bästa med att jobba på Horatia är att vi har en tatueringsstudio på andra sidan gatan där väldans tjusiga pöjkar jobbar, vilket gör det lite roligare att jobba när dom kommer in och dricker öl! :D
Nu ska jag dricka upp min latte sedan ska jag promenera i vårvädret till jobbet!


You make my dreams.

Inga kommentarer: