torsdag 4 februari 2010

there's an empty cave in your heart


Idag kommer Julia hit!




Sitter och väntar på att Julias tåg ska anlända till Liverpoolstreet så jag kan gå och möta henne. Igår var det rätt lugnt på jobbet, Frida gav mig en uppgift som innehöll att putta allt krimskrams och skit från olika hyllor till en hylla i ett av rummen nere i källaren på Horatia. Jag kan säga att fy fan va mycket drid det var där nere, var nästan beredd på att möta en död mus eller ett skelett eller en jätte stor spindel pga att det var så jäkla skitet! Hittade iaf en LP-skiva med ABBA och en inramad död fjäril. usch!

Det är något som har pipit i närheten av huset sen jag gick och la mig igår, funderar på om det är jag som har fått tinitus, men det slutar lite då och då så det kan inte vara det. Ett jätte irriterande pip är det också!
Måste gå till Banglatown, här på Hanburystreet, sen och köpa tandkräm och hämta upp min lön på H&G. Undra vad Julia och jag ska hitta på ikväll?!

Inga kommentarer: