torsdag 18 februari 2010

i got life!

Jag har kommit in i en O.C koma så nu förtiden så kollar jag bara på O.C på mina lediga stunder. Tack till Johanna som lånade ut sina O.C boxar till mig! :) Ne, det har bara varit en massa jobb den senaste veckan, så har inte kunnat eller hunnit med att göra något annat än att sova, äta och jobba... Igår och idag har jag i alla fall varit ledig.
Vädret här i London slutar aldrig förvåna mig! För 3 dagar sedan så snöade, för 2 dagar sedan regnade det hela dagen, igår var det VÅR(!!!!!) i London och det innebar (varm!) sol, solglasögon, glada ansikten överallt och öl med Johanna, Joanna och Jim! Idag har det regnat hela dagen igen och det innebär att sitta inne hela kvällen och kolla på O.C. Förhoppninsvis kommer jag prata med finaste Johanna på skype ikväll också! Skype är en av världens bästa uppfinning, att kunna prata gratis över internet med en annan person som är på någon helt annan plats på jorden, som i Lillehammer som johanna befinner sig i, är underbart!
Nu ska jag kirra lite mat! Hare gött!

Älskar denna bilden!
(Från Johannas fina fisheye kamera)

Afterskool club
Carlos, jag, Julia & Marco


Fisheye är fina grejer!

Inga kommentarer: