söndag 21 februari 2010

15:02

Lyckan är inte stor när man inser att vår nya flatmates har använt upp alla gaspengar för hela månaden redan nu och det är 7 dagar kvar tills Kelli kommer och fyller på igen. Eftersom både jag, Marco och den nya Marco jobbar nästan varenda dag och att nya Marcos tjej sitter inne och ugglar på deras rum varenda dag och sätter på värmen så fort hon får chansen så har Marco och jag gått i strejk och vägrar att spendera våra pengar på gas. Så nu sitter jag snällt och äter micromat eftersom spisen inte fungerar för att det är en gasspis och jag börjar känna mig lite äcklig också eftersom vi inte har något varmvatten. Så nu får vi se hur länge den lilla ugglan klarar sig utan sin älskade värme. FIGHT FIGHT FIGHT!

3 kommentarer:

Anja sa...

krisar det får du komma hit och duscha! fyyyy vilka jobbiga människor som inte inser att england är ett land man inte kan leva i utan gas :P

Johanna sa...

alltså ert dårhus slutar aldrig att förvåna mig, helt otroligt! du kan alltid komma hit och duscha också, jag har spis, varmvatten och en jävla massa kärlek till övers!

KlittLiv sa...

Men wtf!! Shit hon låter ju som en barnrumpa! vet du hur gammla dom är?