måndag 3 augusti 2009

ales, beers, wines, whiskey

Jag vet att jag är kass på att uppdatera, men jag har bättre saker för mig.... som att jobba, sova, ligga på soffan och kolla på tv, läsa bok, sova länge när man är ledig, slösa pengar som man inte har osv osv. Mycket bättre än att sitta framför datorn.. eller vad säger ni?!

Har precis i denna minut släng in en broccoli,ost,paprika och skinkpaj i ugnen och kan knappt bärga mig tills den är klar, är hungrig! Jag har bestämt mig för att börja äta nyttigare. Får se hur länge det kommer att vara! haha

Annars händer det inte så mycket. Kattis och barnen åkte till Canada i lördags. Martin är iväg med jobbet i 10 dagar och jag ska jobba resten av veckan! wehoo! Jag står just nu i baren för det mesta. Trodde inte det skulle vara så kul, men jag gillar det väldigt mycket faktiskt. Kul att kunna utvecklas i sitt arbete!


JAGHJÄRTALONDON

Idag har jag bott i London i 10 månader, vilket betyder att det är 2 månader kvar som aupair. Kan inte fatta hur fort tiden har gått!! Familjen letar ny aupair och jag försöker hjälpa dom, vilket går riktigt bra! Har redan prata med några tjejer som verkar vara intresserade! Så om 2 månader kanske jag bor i lägenhet i London, vilket jag hoppas på!


Inga kommentarer: