lördag 29 augusti 2009

But I can still party!

I flera år har jag, i slutet på sommaren, blivit jätte sjukt. Detta hände i år igen. Vaknade i måndags av att jag hade jätte ont i halsen. 4 dagar senare, igår, så kunde jag nästan inte prata och hade jätte hes röst och eftersom jag jobbade i baren och pratade så mycket så blev det bara värre. Idag när jag vaknade så kunde jag knappt prata alls, fick viska fram orden. Blev lite bättre efter 2 koppar te, men eftersom jag inte kunde prata ordentlig så kunde jag inte ringa och sjukanmäla mig till jobbet så jag fick gå till puben och jobba, alla retade och skrattade åt mig för att jag lät som en pojke som kommit i tonåren fast med svag röst. Alla kunder utom en, som såg förskräckt ut, påpekade att jag hade tappat rösten. Jobbade några timmar, men gick sedan hem och däckade i sängen. Skulle egentligen ha jobbat hela dagen, men nä. Ska egentligen jobba imorgon med, men nä.

Men en sak som är säker det är att Johanna har äntligen flyttat till London idag! och jag är super glad!!! Så ska gå och lägga mig nu så att jag kan följa med dom till Ikea imorgon en snabbis! :D

Inga kommentarer: